• Facebook'da Paylaş!
  • Tweetle!
  • Rss Feed

Mahkumlara Af Var mı? Çıkacak mı? 2012-2013

19 Kasım 2012
Yazar: kituphaneci
54.651 views

Af var mı?

Mahkumların sayısının her geçen gün daha da yükseldiği günümüzde her seçim öncesi bu af çıkacak mı soruları gündeme geliyor. Genel af mahkumlar için çıkacak mı sorusu herkesin kafasında. Cezasını çekmiş olan ya da affolmayı hakeden mahkumlar için bu af yasasının çıkması gerekiyor. Ancak henüz netleşmiş bir karar yok.

Mahkumlara Af 2013

Af kanunun çıkması her seçim öncesi gündeme geliyor fakat partiler kesin olarak bir söz vermiyor. Bu nedenle kafalar karışık. İlerleyen günlerde sizleri buradan bilgilendirmeye devam edeceğiz.

Benzer Yazılar
Yorumlar
  1. Okan diyor ki:

    Eğer genel af çıkarsa AKP ye oy kesinlikle vermem. Katiller serbest kalacak. Ecevit hükümetinde görmüştük olanları

    • alparslan aras diyor ki:

      okan bey her kimse dunya dışında yaşayan veyada özel bir varlık olarak yaşayan insan görünümlü bir şey olsa gerek.beyfendi herkes adam gibi doğru ve dürüst yaşamak ister herkes beladan uzak sıkıntıdan uzak yaşamak ister niceleri haksız ve suçsuz yere adaletin mağduru olarak yatıyor sen sanmaki ben hep böyle sorunsuz sıkıntısız yaşarım bir gün senind başına bir şeyler geldiğinde sende bu insanları anlarsın ama ümidim yorumların ve düşüncelerin bir insan düşüncesinde olsun başına sıkıntı gelmeden bu nu idrak etsen.ön yargılı olma arkadaşım hepimiz insanız senin bu gün ki başbakanın bile cezaevinden geçmiş bir insan gerek haklı gerek haksız ama ne oluyorsa biz insanlar hep kendi kendimize yapıyoruz.ALLAH kuluna zulmetmez. zalimler munafıklar islamiyeti kullanan insan görünümlü bir takım mahlukatlar çok insanın kanına giriyor çok insan mağdur ve hala ediliyor da geniş düşünüp her yönden olaylara idrak etmeliyiz aslanım sen doğru sözlü dualı insan gibi insan ol bencil olma dürüst yaşa olumlu yaşa bir gün gelsin biri başına bela olsun o zamanda kader dir.ama saydıklarım send eyoksa tabiri caiz ise geniş yaşayan geniş düşünen namus kavramından haberdar olmayan ve ot gelmiş ot giden ve dinsiz imansız biri isen onada bir şey diyemem.ki senin gibi düşünenler maalesef hükümetin başında görev yapıyorlar.ALLAH sonumuzu hayır ede. mağdur haksız yere cezaevlerine düşmüş.adaletin yasanın haksızca mağdur etmiş olduğu insanlarımızın.ve hiç yoktan insanların haksızca zulmederek kanına girmiş de o insana suç işleme ortamı hazırlamış zalimlerin şerrinden.haksız kararlar veren haksız yere kalem kıranların dinsizlerin.imansızların müslüman görünmlü munafıkların.şerrinden ve müslümanlara zulmeden zalim gaddar hükümdar ve yöneticilerin şerrinden .ve bir nevi şeytanların şerrinden.ve kısacası bu dünyayı saran tüm kötülüklerin kötülerin art niyetlilerin şerrinden ALLAH cc nun izzet ve kudretine sığınıyorum ve O na havele ediyorum amin.tm.şimdi git iyi düşün.

      • GÜL diyor ki:

        ALPARSLAN BEY düşüncelerinize katılıyorum benimde eşim adalet magduru oldu malaesef 1 ay oldu asıl suçlu elini kolunu sallayıp geziyo çok magduruz af çıksın lütfen terör cinayet tecavüz dışında çıkarsa seviniriz binlerce insan suçsuz yatıyo dediginiz gibi insan görünümlü bi çok mahlukatlar bizleri magdur ediyor RABBİM bizleri korusun bu mahlukatların şerrinden ALLAH c.c havale ediyorum iki çocugumla ortada kaldım yardım ednimizde yok RABBİM yardım etsin bizim gibi olanlara tüm mahkumları ALLAH tez zamanda kurtarsın ALLAH RAZI OLSUN okudugunuz için…

        • zafer diyor ki:

          bencede af cıkması gerek yanlış kararlar veriliyor ve insanlar magdur oluyor tam olarak hapishanelerde doldu taşıyor 3 kişilik yerde 7.8 kişi kalıyor devletiimizin bu işe bir el atması gerek saygılar

          • engin karabulut diyor ki:

            sayın başbakanımızdan vemahkumlarımız için af istiyorum benim kardeşim 6 senedir yatıyor ve 2 cocuğu her akşam eve gidince benden babasını soruyorlar bende bir gelecek diyorum ve onları teseli ediyorum o nun için sizden af istiyorum bütün mahkumlar icin sayın başbakanımıza arz ederim

          • yusuf diyor ki:

            ben eski bir mahkumum yaklasık olarak çıkalı 6 ay oldu tmm bn haksızım suclu oldgum ıçın yattım ama kı ıcerde gercekten masum olan arkadaslarımız var bunu herkes bılıor ama kımse bırsey yaptıgı yok . pkk lılara af verdıler dagdan ınme yasası bılmem ney dıe taş atan çocuklara da verdıler pekı adli mahkumlara nıye bıersey verırmıyor onlar bu devlete ait deılmı onlar bızım ınsanımız deılmı lutfen sesımızı duyuralım adli mahkumlara af istiyoruz tmm belkı yasalara gore genel af verılmıyor ama ufak ta olsa bır yasa fılan verılmesı lazım deılmı … yusufcan yılmaz .

        • sadece sanamı diyor ki:

          insanlar yazmış terör cinayet tecevuz hariç sanki onlardan yatanların hepsi dogru sadece bu arkadaşın cezasına verilen karar yanlış sanki onlardan iftira atılan boş yere yatan yok herkes ben derse bu affı unutsun millet

        • Hasret tatar diyor ki:

          Af istiyorum eşim 20yıl ceza aldı cıkmasını istiyorum

        • SERAP diyor ki:

          slm bende bir tutuklu yakınıyım. kardeşim içerdi.cinaytten yatıyor. gül hanım özellikle size yazıyorum.’cinayet tecavüz dışında çıkarsa seviniriz’ demek ne kadar bencilce.ne kadar cahilce bir cümle. cinayte işleyen tamamen suçlu diyemeyiz. Ne insanlar var.Allah kötü insanların şerrinde korusun. benim kardeşime öyle şer bir insan sebep olduki oraya girmesine ve belkide gençliği orada geçicek.kendisi öldü. kardeşiminde hayatı bitti denebilir.kimbilir kaç yıl vericekler.Allah kötü bir niyeti olmayıpta o sucu işleyen bütün kardeşlerimizin yanında olsun .

      • ömer diyor ki:

        alparslan kardeşim. aslında okan a güzel bir cevap verecektim ama, agzına saglık beni yormadın fazla bir şey eklemeye gerekte yo.bu dünyada herkes potansiyel birer mahkumdur. okan da ailesi ve tüm sevdikleride.istemem ama yinede bir gün sevdigi biri mahkum olursa neresini yırtacagını şimdiden kestirebiliyorum af diye. teşekkürler.

        • osman diyor ki:

          bende katılıyorum sizlere onca sucsuz insan yatıyor cezaevlerinde af cıkmasndan yanayım insallah af cıkarda herkes ailesine kavusur sesimizi duyuralım duysunlar bizi terör ve tecavuz ve öldürme den af cıkmasn ama diyer sucsuz insanların kamudan yatan insanların ordan kurtulmasını istiyorum ..

      • özlem diyor ki:

        söylediklerinize harfi harfine katılıyorum SÖZDE adalete güveniyorduk duk diyorum çünki artık sadece birileri için çalışan bir müessese olmuş.benım kardeşim ünüversite okuyan kültürlü bir insan dı bir olayda bulunduğu için sadece orda oldugu için madurlar dahi bu kişi hiç birşey yapmadı demelerine ragmen ve asıl suçlular ortada yokken 22 yıl ceza aldı bunun neresinde ADALET ALLAH KORKUSU size soruyorum bunun hesabını kim verecek kim…

      • serhat diyor ki:

        alparslan bey siz toplu olarak konuştunuz insanlar için benim konuşmama gerek yok tebrik eder saygılarımı sunarım genel eski sabıkalıyım bende temiz sabıkamın silnmesi için toplumun dışarıda yaşaması için genel af çıkmasını talep ediyorum akpnin yönettiği memlekette yaşayamıyorum

      • nermin diyor ki:

        herkes kendin ce biyorum yazıyo benim kardeşimde icerde 6sene oldu herkesi cikarıyolar bizimkinleri tutuyolar tererüse afvar cıkarıyolar bizikilere yo sözde adalet buya dogrucu adalet nolacak yatar yatar cıkarlar bide yedikleri ekmegin parasını ailelerden getmer getmer cıkarıyolar işte sonuc haklı adalet genede allah razı olsun devletten

      • eda diyor ki:

        eften püften yatan çok insan var ama adam öldürenleride kınamıyorum kimse kimseyi durduk yere öldürmez allah o dar yerden herkesi kurtarsın kınayanın başına versin kimin ne olacagını kimse bilemez rabbim buyuruyorki kınadıgın şeyi yaşamadan ölmeyeceksin bize sadece dua etmek düşüyor

    • oktay diyor ki:

      okan seninde ailenden biri orda olsaydı öle konuşmazdın herkezin yüreği yanıyor bu kadar kişinin ölmesine değecek tek cevap genel af

    • hüso diyor ki:

      allah herkezi sevdiklerine kavuştursun bi an önce okan kardeşim sen co yanış düşünüyon kimi var hakediyo kimi var hic hak etmiyor allah kımsyi oo dört duvar arasına düşürmesin herkez aylesine kavuşsun ya coluğu cocuğu ortada kalan var yazık günah ya karısı ortada kalan var biz demiyoruz suclular suclarnı cekmesin demiyom ama orda olmayı haaketmıyen insanlar var saygılar bütün kader mahkumlarına sevgiler saygılar allah herkezi sevdiğine kavuşsun aminnn

    • azer diyor ki:

      lütfen cezası 5yıl altlnda olanları nırakın

      • esra diyor ki:

        bir af gelcekse eşit ve adaletli gelmeli yada tüm mahkumlara eşit indirim yapılmalı herkes kendi durumuna göre af veya indirim istiyo bu nasıl bir bencillik anlayamıyorum

        • mevlüt diyor ki:

          arkadaşlar her ne suç olursa olsun ayrım yanlış atatürk bile 10 senede bir af verin demiş suç ayırmaksızın genel af istiyoruz cezamızı yüce allah versin kul deyil allah büyük allah hepizin yar ve yardımcısı olsun amin affı gönülden istiyoruz istemeyen başka yaylada otlansın.okadar ayrım yok ya hep ya hiç

    • yasarsaitoglu diyor ki:

      sen ne biliyon ceza yattınmı gavat gel de yatantala sor haksız yatmanın ne oldunu

      • muhammet diyor ki:

        valla af gelse iyi olur devlettin yararınadır devlet her buldugunu haksız iceri atarsa suc oranı dahada artar bence en iyisimi güzel türkiye icin milette kulak vermek lazım biraz düşünün icerdekinin halini yasiz iceriye girseniz bunu devletten gene istemezmisiniz en iyisimi bu dünyayı düzeltin

    • ömer diyor ki:

      sen akp ye oy versen ne olur vermesen ne olur.eger akp senin ve senin gibilerin oyuna muhtaçsa varsın iktidar olmasın.af şu an hiç olmadıgı kadar gerekli olmuştur,senden vatana millete bir hayır gelmiyecegi buradan belli.kaç bin mahkum kaç milyon yakını var biliyormusun,hiç başını yastıga koyup düşündünmü hiç a bre cahilllll…..

    • mehmet diyor ki:

      okan sen böyle düşünüyorsun ama yanlış düşünüyorsun sen ak partiye oy vermezse4n verme sadece senin oyunlamı geldiğini sanıyorsun ahmaklık yapama belliki senin ceza evinde yatan yakının yok benim babam 9* senedir yatıyor ben baba hasretinden yanıyorum

    • neslihan özyavaş diyor ki:

      yanlış düşünüyorsunuz insanları eskilerdeki yaptıkları hatalarla hiç bir zaman yargılamak yanlışdır inşllh genel af çıkar ve tüm cezaevindekiler çıkar ve herkes sevdiklerine kavuşur inşallah..

    • serkan diyor ki:

      sen peki cezaevinde er yatnı suçlumu sanıyosun nice sucsuz insanlar var orda suçlu olanlarda var ama ordakilerin aileleri nasıl perişanlık içindeler biliyomusun bilmezsin neden sen o kelimeyi kullandıgın için o dört duvar arsında senin bir yakının yoktur herkese bir şans verilmelidir

    • ayşe diyor ki:

      niyeöylediyorsun-suçsuzlarıngünahıney

      • ayşe diyor ki:

        benburdantayiperdoganayalvarıyorumgerekirseonunayaklarınakapanırımondantek1dilegimvarafistiyorumallahrızasıiçin

    • damla nur diyor ki:

      ben damla nur bende gereken mahkumların serbest kalmasını istiyorum benim babamda ceza evinde 1 an önce ona kavuşmak istiyorum babasızlık çok zor allah ceza evindekileri çıkarsın inşallh allahın izniyle 11yaşındayım ben 30-01-2013 18.56

    • EMİNE diyor ki:

      sen oyunu vermesende olur bır oyla bişey olmazz içerde yatan insanları düşünn tabi tok açın halinden anlamıyooo

    • Naide Başköy diyor ki:

      Önce Allah’ın sonra da sizin merhametinize sığınıyoruz. Benim kardeşim tam 5 buçuk seneye mahkum oldu, 11 – 12 yaşlarında bir kızı bir oğlu var. Haksız yere en üst dereceden ceza kestiler. Cümle kader mahkumları ve içinde de kardeşim için af istiyoruz. Kimsenin çocuğu babasız anasız kalmasın. Üstelik 15 senelik emeği de yok oldu gitti. Kimin ne yaşadığını kimse bilemez. Onun için af isteyenler için lütfen tepki vermeyin. O içerde ailesi dışarıda mağdur çünkü çekmeyen bilemez. Allah bütün mahkumları kurtarsın.

      Amin…

    • didem diyor ki:

      lütfen bir af çıksın..bu affa herkesin ihtiyacı var..devlet baba tayyip baba büyüklüğünü göstersin yinee

    • bahar kara diyor ki:

      allah seni o içerde suçsuz yere iftiraya uğrayıp yatan insanlardan daha zor duruma düşürsün

    • yeliz diyor ki:

      biz veririz akp ye oyumuzu sen vermesende olur hiç olmasa safımız belli olur

  2. mustafa diyor ki:

    helal sana alpaslar aras sen gercekten doğru düşünüyorsun bu zihniyetler yüzünden ne ilerleye biliyoruz ne de başka bir şey yapa biliyoruz aga ağzına sağlık

  3. kadir diyor ki:

    sa. öncelikle sayın Alparslan beyi düşüncelerinden dolayı tebrik ediyorum ve sonuna kadarda kendisine katılıyorum. arkadaşlar bakın benim abimde ceza evinde suçu ne derseniz çok basit polisin kurduğu oyunla çete kurmak ve üye olmak tabikide böyle birşeyde yok delilde yok ispatta yok 5 yıl süründürdüler mahkeme sürdü ve sonrasında rast gele dengeli dengesiz adaletli adaletsiz 40 seneden 105 yıla kadar ceza verdiler. ama bu ülkeyi soyan ve satan 1000 lerce cinayet işleyen genarellere sadece 10 yıl ila 20 yıl arası ceza verdiler işte bunada adalet diyorlar adalet bu ülkede işte budur arkadaşlar. sakın kimseyi kınamayın başınıza gelmeyene kadar anlamak zor. ben başıma gelmeden önce hep şunu derdim adalet var devlet var diye ama ne yazıkkı yokmuş başımıza gelenlerden dolayı düşüncelerimin değiştiği kanaatine sakın varmayın ben vijdanımın sesini söledim arkadaşlar

  4. şule aplak diyor ki:

    bencede af çıksın ya yeter artık içerde suçlu olanda var olmayanda aileri perişan başına gelmiyen bilmez aynı acıyı yaşarlarsa o zaman anlarlar mahkumun ne demek oldugunu onun için bütün mahkümlar özgür kalsın saten onlar allh cezalarını cektrdi çektirecegi kadr :/

  5. osman diyor ki:

    okan efendi tuzun kuru konuşuyorsun, ben 4 yıl 2 ay yatım dahada yatarım var, sana söyleyecek çok sözüm var ama kısa kesecem, yüce rabbim sana nasip etsin orayı ancak anlarsın , ailene falan değil ha sana nasip etsin , o zaman buraya yazdıklarını nasıl yutuyorsun gör,sen orada ne kadar gerçekten günahsız var biliyormusun, bilemezsin, bu devlet kasten adam öldürene,teröre, tecavüz edene ve devlete karşı gerçekten suç işlemiş olanları affetmesin,, kalanı zaten ıslah olmuştur eminim, şu an cezaevlerinde psikolojik baskı var çünkü, atatürk bile benim milletim cahildir hata yapar, bu sebeple her 10 yılda bir yasa,her 30 yılda birde genel af verin demiştir, başka söze ne hacet , TÜM KADER MAHKUMLARINI ALLAH KURTARSIN .

  6. behco diyor ki:

    Kesinlikle af çıksın o kadar insanın özleyeni ve özledikleri var hapishaneler ağzına kadar doldu inşallah yakında af çıkar insanlar ailelerine çoluğuna çocuğuna kavuşur…

  7. ömer diyor ki:

    Mahkumlar içeride yakınları dışarıda.100 000 lerce insan çaresizlikten kıvranıyor.Bir af gereklidir.

  8. afet diyor ki:

    af çıkmalı bencede içerdedkiler bi yana dışarda kalanlar perişan durumda bi insanın bi hatası tüm hayatına mal olmamalı çok yazık oluyor insanlara bunu bencede yasamayan bilemez çok yuvalar yıkılıyor çünkü çaresizlik var ne olur af çıksın :(

  9. mehmet diyor ki:

    Gercekten sucsuz yere yatanda var ama devletde biliyor bunu ama bi yolunu bulamiyor cunku tekkisi degilki bunu cikarcak olan ondan kaynaklaniyor yoksa simdiye kadar cikardi bu bastaki lavuk akpye oy vermezmis af cikarsa beyinsizi isallah bigun basi belaya girer

  10. BUSE diyor ki:

    BENCE AF ÇIKSIN BÜTÜN İNSANLAR SEVDİĞİNE AİLELERİNE ÇOCUKLARINA SEVDİKLERİNE KAVUŞSUN İNŞALLAH

  11. Salih diyor ki:

    İnsanın başına gelmedikten sonra biraz zor anlar mahkum kelimesini ben 1 sene 3 Ay yattım allah kimseyi düşürmesin ALLAH TÜM KADER MAHKUMLARINI KURTARSIN

  12. Serdar diyor ki:

    Arkadaşlar doğru söylüyorsunuz benim Abi’m hiç sebepsiz yere bir aydır yatıyor bizi perperişan ettiler Allah’ta unları yapar inşallah ancak bu acıyı çeken bilir

  13. hülya diyor ki:

    sayın başbakanımız size yalvarıoruz af istioruz … yeni yılında mahkumların yavrularına ana ve babalarına sevdiklerine kavuşmasını istioruz size yalvarıoz secim gelmeden af istioruz …. af af af istioruzzz geregini arz edin ne olur
    sayın başkaNIMIZ

  14. erdinç diyor ki:

    ALLAH AŞKINA AAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

  15. BURÇİN DUMAN diyor ki:

    arkadaslar benım esım 25 kasım 12 de yakalandı..11 ay hukum gıydi yargıtaydada 6 senesi var 2006da yaptıgı yaralama gıbı.. ve bence af gelmesi gerek af gelmesini dusunmeyen kısıler…size seslenıyorum karınız kocanız evladınız anneniz babanız ın eskı bır sucu gelse ve maddi durumunuzda olmasa ev kıra yemek var içmek var ayda bırkerede olsa mahkuma para vermek lazım ….. bunun için sizde AFFFFFFF beklerdınız ve bana inanınkı kalbınıze öyle bır ateş dusuyorkı sankı dunya duruyor ve bogazına bin dugum atılmıs gıbı zaten bu memlekete 13 yıldır af gelmiyor ins basbakanımız cıkartırda affı deyıl bır oy tanıdıgım butun herkeze oy atıtırım.. ve benım ailemde akpci asla yan cizmez ama bugun baska bır partı af vercem deseee inanınkı ona atarız cunku sevdıklerımız gelsin dıye saygılar…..

  16. gamze diyor ki:

    yılbaşında aff istiyoruz lütfeenn allah rızası içinn

  17. elif diyor ki:

    ateş düştüğü yeri yakar derler aynen öle kardeşler başına gelmeyen anlayamaz…4yıldır babam kapalı cezaevinde biz ise açık cezaevindeyiz..allah bütün pişman olan kader mahkumlarını sevdiklerine kavuştursun benıde canımdan çok sevdiğim ve sadece 2yılda bir görebildiğim babama kavuştursun…

  18. yadigar diyor ki:

    eşimle yalımı doldurmadankaçtık vecocugumuz oldu evlendik kimse şikayetci olmadı ama eşimi 6 sene sonra ceza evine kaldılar 2tane cocugumuz var afcıksın artık af cıksın

  19. sener diyor ki:

    benim oglum suçsuz yatıyor çıkarın lütfen

  20. Poyraz diyor ki:

    Aradan geçen 12 yıla rağmen ve bu 12 yıl zarfında hiç bir suça karışmamış, düzenini kurmuş ve ileriye dönük planları olan kişilerin arkasından, onca yıl sonra ceza yağdıran memleketin adaleti böyledir arkadaşlar. Af meselesine gelince! Hiç beklemeyin derim taa ki devletin başındakilerinin torpilli adamlarını yasa değiştirerek af çıkarttım olayı gelene kadar, zaten gelirse o çanağın dibinde yalanacak bir şeyler “belki” bizlere kalır hani olurya bir ümittir.

  21. serkan serkan diyor ki:

    Afin çikmasi lazim terör suçlari hariç tabii ayda yada haftada karakola imza attiktan sonrada sorun olmaz suç işleyenleride topluma kazandirmak lazim cezalarin 3/1′ini yatarken mahkumlar 3/2 oldu cezalar zaten çok agir inşallah çikar af …

    • musa diyor ki:

      hayatta hiç bir insan demesin ben ceza evine girmem insanoğlu nezaman ne olacagı belli degildir tüm şuçlarda haklısıda var haksız da var namusunu korumak için adam ölürene katil diyorlar o zaman öldürmesin tecavüzcüler çoğalsın yani her insan bir şans vermelidir

  22. yasarsaitoglu diyor ki:

    hakız olarak yatan bir sürü insan biride benim yalan ifade ile ikibuçuk yıl ceza yedim af çıkmasını bende bekliyorum

  23. gamze diyor ki:

    2013 de geldi herkes yeni bi başlangıç yaptı biz ise aynı ne olur sanki af gelsede bizim de yüzümüz gülse evimiz şenlense ne olur ya ne olursanki biz mutlu olmayı hak etmiyormuyuz sanki:(

  24. ömer diyor ki:

    ARKADAŞLAR.AF gelmesini istiyorsanı bıkmada usanmadan SAYIN BAŞBAKANIMIZA,CUMHURBAŞKANIMIZA bıkmadan usanmada her zaman yazmamız gerek. AF istiyoruz.

  25. çiğdem diyor ki:

    EŞİM EDİRNE AÇIK CEZA EVİNE YENİ GEÇTİ BU AKŞAM BİR ÇOK İNTENET SİTESİNE DE YAZDIM BURAYADA YAZIYORUM ORADA MAHKUMLARI AKŞAMA KADAR DIŞARIDA BEKLETİM AKŞAM 5 TE İÇERİ ALIYOLAR VE DAHASI ORADA VİDANJÖRLER OLDUĞU HALDE BURADA KANAL KAZMA KANAL TEMİZLEME YAĞMURDA ÇAMURDA VE BU SOĞUKTA BAĞ BAHÇE KAZDIRMA TEMİZLİK İŞLERİNİ MAHKUMLARA YAPTIRILIYO YAZIKLAR OLSUN BÖYLE SAHİPSİZ BIRAKANLARA VE HEPSİNDEN ŞİKAYETÇİYİM YARIN BİR KAÇ GAZTEYEDE BAŞ VURACAĞIM ORADAKİLERDE İNSANLAR YAZIKTR GÜNAHTIR İMANDAN KURANDAN KONUŞUYORSUNUZ PEKİ HANİ ALLAH KORKUNUZ HANİ İNSAN HAKKI KUL HAKKI NEREDE AFFFFFFFF İSTİYORUMMM VE AFFF İSTİYORUZ

  26. melike diyor ki:

    benm babam 8 aydır ceza ewinde yatıyor kavga yüznden iki buçuk yıl ceza verdiler başbakan inşallah okur bunları da genel af verir

  27. FATİH diyor ki:

    CENABI ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN ARKADAŞLAR. HEPİMİZİN DUALARI KABUL OLUR İNŞALLAH.

  28. sema diyor ki:

    ne oluuur af çıksın…… burdan sesleniorum devlkete lütfeen…..

  29. Ertan diyor ki:

    43 yaşında bir babayım,ŞUAN içerde HUKUMLU olan 19 yaşında “şuçlu olup dışarda olacağıma-şuçsuz olurum yatarım babam diyen” oğlum ile gurur duyuyorum.ADALET şu dur;başımıza gelende;
    oglum 13 yaşında iken 2006 yılında arkadaşları ile bahçede oynuyor,2 arkadaşı erkek,tartışma çıkıyor çocuk ya bunlar pandik attılar fılan gıbı.anneler karakola gıder,sadece karakol aşamasında tutanak tutulur,cocuklara saglık raporu alınır,af edersınız oralarına bakılır ve temız cıkar ve komşularımız karakol dışında her mahkeme anında davacı degılız derler.
    uzatmıyacagım;2006 da çıkan cinsel istirmar kanunu ile 13 yaşındaki oglumuza hurriyeti tahdid+cınsel istirmar+cebir+şiddet+hile vs TAM OLARAK yazar ve uygularlar.6 sene yargılanır 24 yıl ile.
    6 sene sonra 19 yaşında özel bir iş yerınde iyi konumda çalısan,uzakdogu tecrubesi olan, HALEN O 2 ARKADAŞI ile de arkadaş olan oglumuz 3/2 ceza yatıyor 3 aydır içerde ve cıkıs tarıhı 2020.

    yanı arkadaşlar;af istemeyenlere yazıyorum, bızım gıbı ınsanlar muhakkak coktur.Ancak okuyun ve malesef adalet sistemımızde hata oldugunu kabul edın.13 yasındakı cocuga ne olursa olsun 12 yıl verılmez.kaldı kı;devletim bana kamu dan verıyor bu cezayı.+ ila – miz yok.cocukların raporu temiz ve davacı yok ki neye kanaat getırerek bu kanıya varılmıştır.

    Sonuç ise;HİÇ BİRŞEY yapamıyoruz yargıtay dosyamızı 2 ye 1 onamış,açık duruşma talebımız olmasına ragmen.
    İnanıyorum ki,AKP hukumeti bu durum ve konumları bıldıgı içindir ki,hakimlerin söylemlere göre cok yalnış karar verdiklerini bildikleri için AF ÇIKACAK tır.

  30. afet diyor ki:

    ne olur yüzümüzü güldürün artık af çıkarın afı çıkarın oyları kapın af çıkarsa akpye oy atarım bende

  31. eda diyor ki:

    Yorumların hepsini okudum, hepimiz aynı kaderi paylaşıyoruz. Ve bu gerçekten cok acı kader arkadaşlarım. Şimdi bu havada, dört duvar arasında, soğuk koğuşta olan sevgilimi canımı düşünemiyorum. Devletin iyi baktığna inanmıyorum. Neden elin adamına iyi baksın kii. Belkide yanlış düşünüyorum bu konuda ama eğer yazdıklarıma bi açıklık getiricek arkadaş varsa çok sevinirim. Allahım kurtarsın tüm kader mahkumlarını.. Son olarakda AF istiyoruz !

  32. masal diyor ki:

    artık af çıksn Allah aşkına … 3 aydr eşim içerde daha ortaokula gderken çocuk yaşta adam yaralamış ozaman 4 sene ceza kesmişler temize yollamışlar ve şimdi 20 yaşnda yargıtaydan tutuklanma kararı çıktı 4 sene hüküm giydi adaletmi bu çocuk yaşta yaptığı hatadan yargılanıyo ve ben yenidoğum yaptım çok zor durumdaym artk af çıkmasını istiyorum kim bilir benm gibi zor durumda olan kaç kişi var bu devlet bunların bedelini nasl ödiycek bilmiyorum.sayn başbakandan af bekliyoruz.artk adaletli davransn ve bikereye mahsus af çkarsn Allah affediyor insanları ama kulları bundan aciz syn başbakan korumalarla neden geziyosun adaletsz olduğunu sende bliyosun böle adaletsz devletmz varsa böyle devlet batsn..öbür dünyada nasl hesap vericeksn bilmiyorum artık vicdanlı olun af çkartn yüzümüz gülsün allah aşkına insanları hapsediyosunz sonra dşarı çıktığında topluma yararlı olmalarını nasl bekliyosunz insanlara neden acı çektiriyosunz artk insanlardan dua alın beddua diil cezaevinde okadar işkenceler var bundan memnunmusunz !!!!

  33. deryA diyor ki:

    selam arkadaslar alparslan arkadasım dogru konusuyorsun helal sana dusuncelerın cok guzel ay aylardır af cıkacak af cıkacak bı af cıkmadı ya ya tayıp bey sıze yalvarıyoruz ne olursunuz artık af cıkartın ya herkesın zamanında bı cahılıgı olmustur bırdaha yapmamak sartıyla af cıkartın ya bır dahada bı hataya dustuklerınde alın hıc cıkartmayın ya ne olursunuz ya ya benım esım bıle arkadas kurbanı oldu ya ala askına esım ceza evıne dusecek bır ınsan degıldı ya ya sucuda alahım ya arkadasları market soymus esımde yanlarındaymıs silah zoruyla esıme kapı gozculugu yaptırmıslaR YA ne olursunuz tayıp bas bakanımız sızde cezaevıne gırmıs cıkmıs ınsanlarsınız af edın su mahkumları ya ne olursunuz esım 2 senedır ceza evınde ya 3 sene ceza aldı ya yaw markette hırsızlık yapanlar yatı cıktılar sımdı elerı belerınde gezıyorlar benım esım ıse gozculuk yaptı dıye 3 sene ceza aldı ya ne olursunuzzzzzzz umudumuz var afffffffffff cıkasın ya affffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff bır tane kızım var aılemle beraber kalıyorum ya cok perısan durumdayım

  34. deryA diyor ki:

    okan sen kımın ıtısınkı af cıkarsa akp oy vermıcekmıs lan sus canımı sıkma sende ıt sen oyunu versene ne olur vermesen ne olur ordan bı boku bılıyormusun gıbı bos bos konusma cahıl kalmıssın cahıl gıdeceksın bı hayvanın oyu kabul olsa ne olur olmasa ne olur senın gıbı ınsan olmayanı zaten akp ınsanlıktan saymazkı

  35. Nevin diyor ki:

    Evet af istiyoruz 3 çocuk diye meydanlarda istek yapan sayın başbakanım! Bizim 3 çocuğumuz var,maddi açıdan çıkmaza girdik şimdi çocuklarımın akıbeti ne olacak,diger taraftan aileyi korumak ve aile bütünlüğü diyorsunuz,bôyle aile mi korunur parçalandık resmen.herkes hata yapar affetmek erdemdir.başında erkek olmayan bir aileye kurtlar dadanıyor,namuslarına göz dikiliyor,bu şekilde yuvalar parçalanıp bitiyor.cezası bitip çıktığında ise adam bakıyorki kaybedecek birşeyi kalmamış ,o adamın normal bi hayat sürmesi zaten olanaksız psikolojik olarak dibe vurmuş her an yeniden suç işlemeye hazır nitekimde öyle oluyor.devlet olarak sizden beklediğimiz basit suçlara af istiyoruz .öyle şartlı şurtlu değil tüm basit suçların eşit şekilde yararlanacağı bir af.ne olur duyun artık çığlımızı.

  36. oğuzhan diyor ki:

    Sayın Başbakanım inşallah benim bu yazımı görürsünüz
    Benim babam cezaa evinde bize bakacak kimse yok siz ne olur diyorum GENEL AF çıksınnnnnnn bizi babamıza kavuştur.

    Not:Sizde bir babasınızzzzzzz…Yalvarıyorum

  37. fatma diyor ki:

    arkadaşlar benimde kardeşim bir mahkum ama afçıksın veya çıkmasın demiyorum içerde ne pis insanlar var biliyormusunuz tecavüzden hırsızlıktan mafyalıktan terörden daha niceleri şimdi bunların hangisini salsın bu adalet soruyorum benim kardeşimde kan davası çıkarsa yavurulacak yada vuracak gene oraya girecek allah herkesin hakkında hayırlısını versin rabbim hepsinin yardımcısı olsun

  38. bahar diyor ki:

    alparslan aras düsüncelerin o kadar güzel ki Allah sana hep en iyi olanı versin.. af cıkmasını istemeyenler içinse birgün en sevdikleri kişiden yanında oldugunda hiçbir yerde mutlu olamayacagı kadar mutlu olan kişiden uzak dursun her gece aglamak nedir Allah ona yaşatsın özlediğin an nefes alamadıgını hissettirsin dünyaya geldiği gune lanet okutsun hayattan bu kadar sıkılsın ben o zaman duymak isterim bu lafları OKAN bey.. babamı cokkkkkk özledim lütfen af cıksın 6 aydan beri boş bir sebepten babamı görememek cok içimi acıtıyor LÜTFEN AF CIKSIN.. Allah herkesin dualarını kabul etsin

  39. brl diyor ki:

    şu affı çıkarın barı 10 yıllardan az kalanlara saygılarımla lutfen

  40. güler diyor ki:

    Benim Oğlum 9 Aydır cezaevinde 10 yıl kesilmiş cezası var bir itiklemeye 10 yıl veriliyo nasıl bir adalet oğlum bir itikledi die evinde 3 ay sonra ölü bulunmuş yok benim oğlum en son dokunmuş diye 10 yıl verdiler bu nasıl bir adalet insanların hiç mi vicdanı yok herkezin heran cebinde parası olmuyor olanlar işini çeviriyor ama olsun rabbim benim çektiğim acılarısebep olanlarada çektirsin ben burdan başkana sesleniyoum nbu yazdıklarımızı okuyun af çıkartın affffffffffffff istiyorum afffffffffffffffffff :( :( :(

  41. esra diyor ki:

    bir af çıksın ceza indirimi olsun ama her mahkuma eşit olsun lütfen ve ccezaevi şartları çoook kötü

  42. ali diyor ki:

    o dört duvarı o soğu çeken bilir dışardan herkese kolay geliyor bence af çıkması lazım ama tabiki devlet bunda eleme yapaçak diye düşünüyorum yinede tüm mahkumları allahkurtarsın orayı bilmeden yorum yapan arkadaşlara bir hafta yatsınlar o zaman düşünçelerini ona göre yazsınlar

  43. ali diyor ki:

    işte neyazikki bizim ülkemizde bunlarda oluyor ertan beyin olayına benzer birçok olay ve bunun başında o ünü formaya yakışmayan türk polisleri başrolde oynuyor bir rütbe ve maşını yükseltmek için niçe insanlarımızı yakıyorlar

  44. ruzgar_68 diyor ki:

    evet herkez birseyler yazmis bende yazam bari.kimse hayata 4×4 degildir herkez kendine gore haklidir.afetmek yaradana mahsuz bir olaydir.kulunda kimse birsey beklemesin.ulkeyi yonetenlerin keyfi yerine geldimi bir ceza af yasasi uydururlar islerine geldigi gibi.benimde cezam var ama yurt disindayim.ve bu dandik ceza yuzunden TC pasaportu alamiyorum.yatmam gereken 5 ay kadar bir ceza hani tek tabanca olsam sorun degil cekerim cezami.burda bir cok kisi gibi benimde madi sorunum var bakmam gereken cocuklarim var.ulkemizin okadar cok sacma sapan kanunlari varki saymaklan bitmez.gerci TC PASAPORTUNU TAKAN HIC BIR AVRUPA ULKESI YOK YAA.HANI BIZ TURKUZ DIYE TASIYORUZ.TURKLUGUMUZDEN VAZ GECMIS OLSAYDIK.ONADA IHTIYACIMIZ KALMAZDI.SIMDI MILLET OLARAK AF ISTEYLIM BU TURKUM DIYEN TURKIYE CUMHURIYETINDE YASIYORUM DIYEN HAKLI YADA HAKSIZ CEZASI OLAN HER BIR BIREYIN HAKIDIRI.

  45. SERKAN diyor ki:

    KAYSERİ KAPALI CEZA İNFAZ MÜDÜRLÜĞÜNDE : 4 YIL 6 AY CEZA YATTIM . CEZA EVİNDE Kafayı yiğen çok insan gördüm. CEZA EVİ BİLDİĞİNİZ GİBİ DEİL. ORDAKİ ŞU YAZI DİKKATİMİ ÇEKTİ KOĞUŞA GİRERKEN .( HÜRRİYETİNİZ ELLİNİZDEN ALINMIŞTIR.) DİE.ORASI OKADAR ZORKİ BAZI İNSANLAR ŞÖYLE DİOR BEN CEZA EVİNDE ŞÖYLE YATIM BÖYLE RAHATTIM DİOR ONLAR CEZA EVİNDE EZİLEN İNSANLARDIR. BÜTÜN MAHKUMLARA ALLAHDAN SABIR DİLİYORUM .

  46. aydın diyor ki:

    devlet büyüklerimizden yardım istiyorum.abim haksız yerde hapis yatıyor.dört çocuğu ortada kaldı ve durumları yok inancınız olsun.çocuklarına ben bakıyorum ve bende evliyim bir çocuğum var.asgari ücretle çalışıyorum.allah rızası için bir af çıkarında çoluk ççocuğu sefil kalmasın.

  47. yaşar diyor ki:

    selamun aleyküm arkadaşlar ben 2008 yılında bi ögretmenle arkadaşlık kurdum ve dogulu oldugumu söylemedim nefret eder diye beraber evlilik yolunda ilerledik ama ama ne yazıkki benim doğulu oldugumu ögrenince iftiraya ugradım ve güya parasını gasp etmişim vede zorla sahip olmuşum bunlar kesinlikle yanlış. zaten biz evilik yolunda ilerlerken ister istemez aramıza bişiler yaşandı kimse kimseye zorla bişi yapamaz ama ailece bunlar bana öyle bi iftira etilerki kardeşi bize 10 milyar vermezsen kardeşime zorla sahip oldun bilmem ne gibi tehditlerde bulundu ve beni mahkemeye verdiler mahkeme bana 1.yıl 7 ay ceza verdi. maddi durumum yetersiz oldugu için avukat tutamadım o avukata para yedirdi ve beni mahkum etti. cezamı 6 ay savcılık izniyle uzattım çünkü evde yaşlı annem babam doğuştan özürlü kardeşim ve şırnakta askerlik yapan kardeşim var .suçum olmadıgı halde bu cezayı cekmeye maruz kaldım tek suçum dogulumu benim hayatım boyunca asla insan ayırımı yapmadım bütün oylarımı akp verdim. insan hangi bayragın altında ekmeğini yiyorsa bence vatanı odur ben türk bayragının altında ekmeğimi yedim ve haksız yere mahkum oldum içeri girersem ortada kalan aileme kim bakıcak elimde delil olduğu halde neden kimse benim yalvarışlarıma cevap vermedi… şimdi soruyorum türk milletine.. suçsuz bir insana suçlu muamelesi yapılırsa sizce bu insan gerçek suçlu olmamı ..30 yaşındayım bu genç yaşımda kader mahkumumu olayım neden kimse benim hiç bir çagrıma cevap yanıt vermiyor hak adalet bumu. ben suçsuz yere yattktan sonra giderim ozaman kavur bayragının altında yaşarım daha iyi…ve hayatımda ilk defa sabıka kaydı yedim hayat bumu sorarım size .. biliyorum benim buraya bunları yazmamda hiç bir şeyi değiştirmiyecek ve kimse gene duymuyucak sesimi. allah benim gibi magdurların yardımcısı olsun her seçim geldiğinde af çıkarıcaz diye milleti çok iyi kandırıyorlar oyları aldıktan sonra kim ne yaparsa yapsın diyorlar bu yaşamak değil kırıcı cümleler yazdıysamda herkesten özr dilerim allaha emanet olun..

  48. yaşar diyor ki:

    selamun aleyküm arkadaşlar ben 2008 yılında bi ögretmenle arkadaşlık kurdum ve dogulu oldugumu söylemedim nefret eder diye beraber evlilik yolunda ilerledik ama ama ne yazıkki benim doğulu oldugumu ögrenince iftiraya ugradım ve güya parasını gasp etmişim vede zorla sahip olmuşum bunlar kesinlikle yanlış. zaten biz evilik yolunda ilerlerken ister istemez aramıza bişiler yaşandı kimse kimseye zorla bişi yapamaz ama ailece bunlar bana öyle bi iftira etilerki kardeşi bize 10 milyar vermezsen kardeşime zorla sahip oldun bilmem ne gibi tehditlerde bulundu ve beni mahkemeye verdiler mahkeme bana 1.yıl 7 ay ceza verdi. maddi durumum yetersiz oldugu için avukat tutamadım o avukata para yedirdi ve beni mahkum etti. cezamı 6 ay savcılık izniyle uzattım çünkü evde yaşlı annem babam doğuştan özürlü kardeşim ve şırnakta askerlik yapan kardeşim var .suçum olmadıgı halde bu cezayı cekmeye maruz kaldım tek suçum dogulumu benim hayatım boyunca asla insan ayırımı yapmadım bütün oylarımı akp verdim. insan hangi bayragın altında ekmeğini yiyorsa bence vatanı odur ben türk bayragının altında ekmeğimi yedim ve haksız yere mahkum oldum içeri girersem ortada kalan aileme kim bakıcak elimde delil olduğu halde neden kimse benim yalvarışlarıma cevap vermedi… şimdi soruyorum türk milletine.. suçsuz bir insana suçlu muamelesi yapılırsa sizce bu insan gerçek suçlu olmamı ..30 yaşındayım bu genç yaşımda kader mahkumumu olayım neden kimse benim hiç bir çagrıma cevap yanıt vermiyor hak adalet bumu. ben suçsuz yere yattktan sonra giderim ozaman kavur bayragının altında yaşarım daha iyi…ve hayatımda ilk defa sabıka kaydı yedim hayat bumu sorarım size .. biliyorum benim buraya bunları yazmamda hiç bir şeyi değiştirmiyecek ve kimse gene duymuyucak sesimi. allah benim gibi magdurların yardımcısı olsun her seçim geldiğinde af çıkarıcaz diye milleti çok iyi kandırıyorlar oyları aldıktan sonra kim ne yaparsa yapsın diyorlar bu yaşamak değil kırıcı cümleler yazdıysamda herkesten özr dilerim allaha emanet olun..

  49. Tugba tuna diyor ki:

    Benim babamda bes ay hukum giydi.dogru basina gelmeyen anlamaz bilmez bunun acisini.az da olsa ates dustugu yeri yakiyo,mahkemesine gitmedigi icin tutuklandi apar topar goturduler.simdi bafra acik ceza evinde biz ise ankarada.Sesimizi Duyan Yok Mu.BU MU Adalet Bu Mu Devlet.geride gozu yasli kalan coluk cucugu esleri ana babalari.basbakanim biz BABA hasretiyle yanip tutusurken sen cocuklarinla ve ailenle rahat uyu.biz gariplein yuregi yanmaya devam etsin

  50. deryA diyor ki:

    arkadaslar ben her zaman haber dınlıyorum sızı uzmus gıbı olmım ama tayyıp basbakan bey konustu dıyorkı ben mahkumlara af maf cıkartmıcam herkes cezasını cekecek dıyor boyle bırsey varmı alah askına ya 10 sene yaklasık oldu af cıkmıyor sıkıldım artık umıtlenmeyın arkadaslar benım esım 2 senedır ceza evınde 2 senedır af cıkacak af cıkacak dıye umıtlenıyorum ama yuk yuk yuk basbakanımızda duysun bızı azda olsa vıcdana gelsın ya oda ceza evınde yatmıs bır ınsan ben anlayamıyorum benım esım suanda edırne acık ceza evınde ama nalet getırıyor ya boyle bırsey varmı alah ıcın ya soylucem ama ayıp olacak bır ınsan haftada bırgun banyo etme sartları varmıs ya bu ne alah askına ya tamam alıyorlar ıcerıye alıyorlar ama nereye kadar alacaklar ya esımle telefonda konusuyorum herseyı yaptırıyorlarmıs ya ya bır odada 25 kısı kalıyorlarmıs ya alah ıcın arkadaslar bu adaletmı ya ben hersene oyumu tayyıpe verıyordum ama artık yuk gozumde bıtı aılece bıtırdık tayıppı gozumuzde bune ya bune artık afffffffffffffff affffffffffff afffffffffff yazık degılmı bızlere yaaaaa 3 yasında kızım var daha babasını bılmıyor ya bıktım artık tayyıp basbakanımız duyun duyun duyun onları af edın afffffffffffffffffffffffff

  51. deryA diyor ki:

    SELAM ARKADASLAR ÇİDEM CANIM BENIM BENIMDE ESIM EDIRNE ACIK CEZA EVINDE AMA BANA BU ZAMANA KADAR HIC BIRSEY DEMEDI BOYLE BI KONUDAN DOLAYI BEN ONLARIN BOYLE KAZMA KUREKLE UGRASTIGINDAN HABERIM YOK SABAHTAN AKSAMA KADAR KONUSUUYORUZ SADECE DIYORKI HAFTADA 1 GUN BANYO ETME HAKKIMIZ VAR ISTE BAZEN ORAYA BURAYA KOSTURUYORUZ EVET BAZI SEYLEREN HABERIM VAR AMA BU KONUDAN DOLAYI HIC HABERIM YOK AMA BEN ESIMDEN OGRENIRIM ESIM HAFTAYA CUMA GUNUBURADA EVE İZİNE GELIYOR YOK CANIM YA YOK TAYIP GECENLERDE BAS BAS BAGRIYOR BEN AF MAF CIKARTAMAM CEZALARINI CEKECEKLER DIYE BILMIYORUM CNM YA OFFFFF BENIMDE 1 TANE KIZIM VAR ESIM 2 SENEDIR YATIYOR 3 YASINDA KIZIM VAR COCUGUM DAHA BABAYI BILMIYOR OFFFFFFF OFFFFFFFFFF AFFFFFFFFFFFFFFFF AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

  52. muhammet diyor ki:

    babasızlık çok kötü allah rızası için af istiyoruz….

  53. çiğdem diyor ki:

    SLM DERYACM EDİRNE AÇIK CEZA EVİ TARIM ÜZERİNEYMİŞ BU YÜZDEN BAĞ BAHÇE HAYVANCILIK NEKADAR BERBAT İŞ VARSA MAHKUMLARA YAPTIRILIYOMUŞ BENM EŞİMİN SUÇUDA ADAM YARALAYAN BİRİNN YANINDA BULUNMAK Kİ VURAN KİŞİ DE SİLAH OLDUĞUNUDAHİ BİLMİYODU BENMDE 2 OĞLUM VAR OKULA BABASIZ BAŞLADI BİRİ DİĞERİDE 6 SINIFTA KİM BİLİRKİ BU ACIYI KARNELERİNİ ONUR BELGELERİNİ ALMADILAR İÇERİYE :( FOTOKOPİ ÇEKİP YOLLADIK HER AKŞAM HERKEZİN IŞIKLARI YANIP PERDELERİ KAPANNCA BİZ DE BİRBİRİMİZE SARILIP KOCAMAN EVDE BİR KÖŞEYE TOPLANIYORUZ GÜN HESAPLIYORUZ NEYSE YA UZATAMIYORUM BEZDİM ARTIK UMUTLANMAKTAN İNANMIYORUM KİMSEYE YEMLİYOLAR SADECE TABİRİ CAİZ İSE KİMSENN BİŞEY YAPACAĞI YOK MALUM SEÇM YAKLAŞIYO ARADA KONUYU AÇIP ALEVLENDİRİYOLAR İNSANI OKDARA İNANMA KARDEŞİM SADECE ÇIKACAĞI GÜNÜ DÜŞÜN KANMA BU YALANLARA ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN RABBİM HAPİMİZE SAĞLIK GÜÇ KUVVET VERSİN O GÜZEL GÜNLERİ GÖRELİM ALLAHA EMANETSİNİZ

  54. saim diyor ki:

    selam kardeşler bende sizin gibi af çıkmasnı istiyorum.mesela benim 3 amcam hapiste,adam başı 36 yıl ceza almışlar bunun neresinde adalet var büyüklerimize sesleniyorum ne af çıksın

  55. masal diyor ki:

    ya bu ülkede adalet yok ki tayip erdoğan kendini ne sanıyoki oda Allahın bi kulu. kendine af die yalvartmayı çok sevio insanlara böle acı çektrmeyi çok seviyo heralde müslümanlık bumu ya? bi af çıkartsa bütün mahkumlar eşleri çoluk çocukları sevinsek böle bi sevap işlese nolur nolur !!!

  56. ahmet diyor ki:

    ne olur genel af verın erdogan turkıyede kac yıldır genel bır af yoktur haksızlık olmasın genel af ıstıyoruz

  57. SERKAN diyor ki:

    BEN SİZE TEK BİR KELAMIM OLACAK . AFF ÇIKMAYACAK.. BOŞA UĞRAŞMAYIN HANİ GÖNÜL İSTER . AF ÇIKMASINI .AMA MALESEF ARKADAŞLAR. CEZA EVİNDE BULUNAN YAKINLARINIZ AĞIR AĞIR KESİLEN CEZAYI YATIP ÇIKACAK. ŞUNU UNUTMAYIN.BELKİ ARAMIZDA MAHKUM OLUPTA ÇIKAN İNSANLAR VARDIR.MAHKUMUN TEK İSTEDİĞİ ŞEY GÖRÜŞLERDE AİLESİNİN YÜZÜ GÜLMESİDİR.CEZA EVİ BİLDİĞİNİZ GİBİ DEİL BİLDİĞİZ GİBİ DEİL.. ALLAH SABIR VERSİN BÜTÜN MAHKUMLARA.!C*!

  58. SERKAN diyor ki:

    EYER CEZA EVİNDEKİ YAKKININIZ RAHAT ETMESİNİ İSTİYORSANIZ. HER HAFTA GİDİN PARA YATIRIN . BAŞKA BİRŞEY YAPMAYA GEREK YOK .! CEZA EVİNDE PARASI OLMAYAN ADAM 5 KİLOLUK BİDONUN İÇİNE İÇ ÇAMASIRI KOYAR BAŞLAR SALLAMAYA SU GELİR GÜLDÜR GÜLDÜR GELDE YAR BİZİ GÜLDÜR ŞARKISIYLA.. ! ONUN İÇİN CEZA EVİNDEKİ EŞİNİZE DOSTUNUZA PARA YATIRMAYA BAKIN YOKSA 1 PAKE SİGARAYA ADAMA ÇORAP YIKATIRLAR. HEEEE

  59. hazal kurt diyor ki:

    af falan çıkmaz herkes umutlanıyo ama boşuna ben hiç zannetmiyorum.keşke olsaydı olan çocuklara oluyo ortada kalan aileyemi yanayım yoksa ömüründen ömür giden çürümeye mahkum olanamı.çıkınca ondan ne hayır bekleniyosa.bunların piskolojileri bozulmuyomu.ALLAH affediyorda kulu affetmiyo

  60. azer diyor ki:

    mahkumları serbest bırakın **GUNDİ oğli gundiler*/*/8464164

  61. hetice diyor ki:

    bırakun artuk yeter dayanamıyarum……

  62. gümüşhaneli mehmet gündüz diyor ki:

    Merhaba arkadaşlar. Benim de babam içerde. Haklı veya haksız bi şekilde içeri girmiş yatıyor . ama en çok canımı yakan babamın içerde yatması değil bir kumpasa getirilmesidir. Siz siz olun arkadaşlarınızı iyi seçin.İnşallah af çıkar bizde babamıza kavuşuruz.Her şeyin başı sabır dır .Allah sabırlar versin.

  63. serhat diyor ki:

    Bencede Af Çıksın Sucsuz Onca İnsan war Çoluk Çocuk Babası

  64. zekiye diyor ki:

    sayın buyuklerim afı önce cenabıallahtan diliyorum sonra siz devlet yöneticilerden benım oğlum bu 6 yıldır işlemediği bir suçtan cezaevinde yatmaktadır benım eşim devlet memurudur avkat tutuk ama ne fayda verdiğimiz para bize çok ama ona az geldiğinden oğluma cezayı yedirdi allah için siz söyleyin varmıdır delile bakmadan ceza kesmek aynen buyle yaptılar delil kamera göruntuleridır polis bir sidiye kaydetmışti adliyede çalmışlar ve o sidi göruntuleri incelemeden oğlumu mahkum etiler neymış efendim yardım diyorlar ama guruntulere bakarlarsa kavgayı aralama olduğunu göreceklerdi işte bakmadan yargısız infaz yapıyorlar bu yuzden af istiyorum sonuçta ceza kesenlerde insan hata yapabilirler bizim gibi niceleride vardır elbet af çıkarmak insanlığın en buyugudur peygamberimizde muşrikleri bile af ediyordu badem şidete karşı durulacak af çıkarın da insanlar size guvensınher insan hata yapar bu hakimler bile olsa hatalar insanlar içindır.yeryuzunde kullarım birbirine merhamet etsın bende onlara gukyuzunde merhamet ederım demış cenabı hak.bu yuzden af çıkarın da zulme uğramış olanlar cıksın artık ne olur yok demeyın çıkarın afıyoksa vebalı çok buyuktur zalimin zumu varsa mazlumunallahı vardır hakımızı helal etmiyoruz butun yetkililerden inşaallah ahirete katkat isterız af çıkarmasanız af çıkarında sizde bu vebaldan kurtulun.

  65. yasmin dal diyor ki:

    başbakanım sesimi duymanı istiyorum eşim 23 yıl yedi 2 tane kucuk cocugum var perişan oldum allah rızası için af olsunnnnnnn

  66. mertcan diyor ki:

    bende ceza yattim icerde bosa yatan arkadaslarim var sucu olmadigi halde 7-8 sene dir bosa yatiriyorlar sade iftira bir suc yuzunden mahkemede kalemleri kirilmis ve o kadar sucsuz yatan kac kisi var artik af ciksin

  67. demet diyor ki:

    benim dedemin 2 ayı kaldı ve dizinden rahatsız amaliyat olması gerekiyor çıkarmı acaba?

  68. ısmail altay diyor ki:

    slm arkadaşlar benim’de abim cezaevin’de yatıyor annem babam gece yarılarına kadar haberleri izliyorlar bir af çıkacak diye bekliyoruz ama bakıyoruz’ki oy verdiğimiz recep tayip erdoğan sadece gelecek paranı sayıyor başbakan dediğin mert olacak allah onada bir kalp bir yürek bir dil göz akıl nefes vermiş ama şu ıçerde yatanları’da düşün ben’de kürdüm bu topraklarda doğdum hepimiz birimiziz hepimiz kardeşiz artık cikarin bu afı’da analar babalar sevinsin gizlice döktükleri göz yaşını silsin’ler artık ey yüce allahim sen içerde yatan kullarına sabır selamet ver dışarda olan kendini başkan sayanlarada akıl fikir amin selametle…

  69. nermin diyor ki:

    benimde kardeşim yatıyo 6senedir herkesinkinler ciktı bizimkiler cikmadı terörlebile cikarıyolar bızikilere bisey yok adalet buyo dogrucuya yatırıyolar madem yedikleri ekmegin parasını ailere yolluyolar gatmer gatmer dogrucu adalet bu işte genede devletten allah razı olsun demekten başka yapacamız birşey yoook

  70. fatma diyor ki:

    bu ülkede adalet yok bu ülkede devlet yok cezaevlerınde yatanların 3/1 suçsuz ben bi günde hırsızlıktan 3 mahkeme cıkanın 3 mahkemede serbest kaldıgını gördum delıller olmasına ragmen ama polise hakaretten dolayı 3 yıl ceza alanı gordum bı hakaretin cezası 3 yıl olmamalı çocuk polise hakaret ettı polis sessiz mi kaldı sanki hırsızı elini kolunu sallaya sallaya gezıoo hanı adalet hanı devlet af çıkmalıı

  71. serkan güneş diyor ki:

    Af istiyoruz benim abim sucsuz yere cezaevinde bi an once af istiyoruz ne our bi afffff daha ckartin :-( :-(

  72. ebru şahin diyor ki:

    sayın başbakanım binlerce anneler aglıyor onları sen güldür af ver

  73. kübra diyor ki:

    23 yasındayım 02/02/13 de erkek arkadasımla nişanlandık 3 gun once bana 6 sene 8 ay kesılmıs cezam var dedı ama ne oldugunu soylemedı eger beklersen geldıgımde alnına opucuk koyup herseyı anlatıcam dedı suan yargıtaydan gelecek kagıdı beklıyoruz oyle zor gunler gecırıyorum kı bogazımda dugumlenmıs hersey 6 sene nasıl gecer dıe bırbırmıze okdar duskunduk kı her aksam gorusurduk onu okdar sevıyorum kı anlatamam su yazıları gozyyaslarına bogularak yazıyorum napıcaksın bensız dıe sordugunda oluyorum karsıma gec gulum senı ızlıyım dedıgınde mafoluyorum ama Allahıma yemınım var onu beklıcem Rabbım ömür verdıkce ama onun hıc ınancı yok evlenırsın sen dıo o lafları yaralıyo benı dugunumuze 4 ay kala koca 6 sene hasret gırıcek araya nolur seslenıyorum yalvarıyorum basbakanımıza af ıstıyorum af omrumde hıc bu kadar uzulmedım hersey hatıralarla dolu hersey senınle guzel nolur Allahıma yalvarıyorum Af ıstıyorummmmmm duyun bızı nolur

  74. elifnur diyor ki:

    nolur af ciksin sucsuz yere yatanlar var icerde allah kimseyi oralara dusurmesin.

  75. deniz diyor ki:

    bende genel affın çıkmasını istiyorum bir çok insan gibi içerde suçsuz yatan çok.bu barış surecinde bu ülkeyi genel af paklar. insanlr ailelerine sevdiklerine kavuşsunlar herkes 2 bi şansı hakeder .inş af çıkar huzun gözyaşlarının mutluluk gözyazşalrına dönüşmesi dileğiyle yaşasın özgür yazşam……

  76. Cafer diyor ki:

    Benım babam da ceza evınde boylet devlet basımızda oldugu surece kendı mılletı ıcın ugrasmaz o ımralı ıcın ulkeye ayaga kaldırsın onu serbest bırakasın akla gelırse kendı mılletı belkı o zaman bırseyler olur

  77. mevlüt diyor ki:

    genel af istiyoruz kardeşçe yaşamak için suç ne olursa olsun önce merhameti yüce rabbimden .amin ecmain zaten yalan dünya arkadaşlar bırakın da 3 günlük dünyada sevdiklerimizle yaşayalım yüce allahım.büyüksün sen oldersen olur önce sen affet

  78. şule diyor ki:

    arkadaşlar bakın 2012 den beri yorumlar yapılıyor ve biz 2013 un sonuna geliyoruz hala af yok.kendimizi kandırmaktan ve istediğimize inanmaktan başka birşey yapmıyoruz.ALLAH TAN ÜMİT KESMİYORUZ BAŞKA KİMSEDEN DE UMUDUMUZ YOK.

  79. hicran diyor ki:

    dört duvar arasında insanların psikolojileri dahada bozuluyor ya dışardaki yakınları telef oluyorlar herkes ikinci bi şansı hakeder.kesinlikle af gelmeli.eşim içerde bense çocugumla dışarda ayakta kalmak için hergün bindefa ölüyorum yazık ya bizede yazık bu şekildemi sağlıklı hayırlı evlatlar yetişecek kimisi anasız kimisi babasız

  80. filiz diyor ki:

    affffffff istiyoruz

  81. filiz diyor ki:

    bibbimmkimseyi oralara düşürmesim düşenlerede yardım etsin inşallah amin benimde eşim suçsus yere 2 yıldır orada tutuyorlar eşimin hiçbi suçu yok allah rızası için böyle adaletmi olur

  82. mert mugla diyor ki:

    af cikacaksa her mahkuma cikmali ayrim kayrim olmadan yillardir af cikmiyor zaten ceza evinde bir yil yatan insanin akli basina geliyor o insan birdaha suc isliye bilmesi imkansiz allah kimseyi dusirmesin o nahlet yere benim abim bir hayat kadininin iftira atmasi sonucu yillardir ceza evinde yatiyor boyle adaletsizlim olmaz

  83. orhan diyor ki:

    Allh korkusu olan mahkum kardeşlerimiz hak ediyo bence bende yattim hiçten yere mahkum edilimmek sizler nedir bilmezsiniz 4 duvar arasinda yıllarca gün gecirmek ne ce insanlar tanıdım orda namusu için yatan ekmeyi için yatan adi suclar haric gerisine tahliye verilmeli allah rizasi için davasina bakılmıyo karar veriliyo hakli olsanda adam sana hakeret ediyo zoruna gidiyo karşilik veriyosun kavga cikiyo haksiz oluyosun adelet diyoki kavga etme gel bize söle diyo nasil kendine hakim olabilirsinki adam sana hakeret ediyo aşaliyo seni ailene küfür ediyo eyvallah kimder buna